مـنـتـديـات عـرب مـودلـز
بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  1194354gpbsdyvq2o
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  An62
ادارة
المنتدي
بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  2791596utaespcw9m
مـنـتـديـات عـرب مـودلـز
بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  1194354gpbsdyvq2o
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  An62
ادارة
المنتدي
بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  2791596utaespcw9m
مـنـتـديـات عـرب مـودلـز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم

كاتب الموضوعرسالة
المدير العام
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
المدير العام

ذكر
المزاج فرح

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  Empty
مُساهمةموضوع: بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم    بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  I_icon_minitimeالجمعة فبراير 17, 2012 8:31 pm

قطه قطه قطه قطه

بسم الله الرحمن الرحيم

1

لكثرة ما يعانيه الاعضاء من صعوبة وكيفية تنزيل السوفت وضعت الموضوع وهو موثق بالصور
لتنزيل السوفت للجهزة الصينية وعليه الشروحات المناسبة وممكن اي استفسار توضعه ويتم الرد عليه بخصوص هذا الموضوع وهو السوفت
نبدا على بركة الله

1_الاول نختار الكابل المناسب للجهاز من خلال قاعدة الشحن للجهاز وفي بعض الاحيان في الجهاز
مكان اليواس بي الخاص لتنزيل السوفت وعلى اساسه يتم اختيار الكابل

2_ نعمل connect للجهاز من برنامج بوكس السبايدر مان كما موضح بالصورة

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  XX4cN-Eu87_417931135

3_ نعمل search phone لتعريف البوكس على الجهاز كما في الصورة

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  8D0Jp-d8Wx_456734705

4_نقوم بحفظ فلاشة بالضغط على read الجهاز الاصلية قبل تنزيل الفلاشة او عمل فورمات للجهاز كما في الصورة

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  E1TF0-x8Eh_714650792

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  Re2Ng-4RR4_751616483

5_ بعد عملية حفظ الفلاشة كما في الصورة

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  V4jgc-RN45_271299194

6_ نضغط open او flash لاختيار الفلاشة المناسبة للجهاز من الكمبيوتر كما في الصورة

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  S08oJ-6gQO_38032619

7_ هنا بعد الضغط على flash يتم تنزيل الفلاشة التي اخترناها كما في الصورة

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  Py54b-2FNw_58794990

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  Dkvs1-A28V_895337898

8_ نضغط format لعمل فورمات للجهاز كما في الصورة

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  Re2Ng-4RR4_751616483

9_ نعمل انلوك للجهاز بعد عملية تنزيل الفلاشة مباشرة وهنا بهذه الحالة سوف نتعدى مرحلة التاتش

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم  I0h0Y-dTw4_273232555

ارجو ان اكون قد افدت اخوتي الاعضاء بالموضوع وننتظر التفاعل مع الموضوع

ورده ورده ورده ورده

بجد عايز تتعلم سوفت وير الاجهزة الصينية بالشرح والصور ادخل مش حتندم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحل النهائي لمشكلة 1209 1208 1650 1680 الفاصل سوفت
» ادخل ولحك يبووووووووووووووو راح تخلص
» قصيده روعه ادخل وحمل يوتيوب
» انفجار حصري ( محمد السالم - ابو الدكايك ) النسخة الاصلية + بوستر + مفاجأة ادخل و شوف وحمل